sábado, 6 de febreiro de 2016

Lectura imperdible

Salí de mi primer parto convencida de que algo estaba mal con mi cuerpo. Había fallado. No podía parir. Matrona y gine tuvieron que ayudarme. Menos mal. ¿Qué me había pasado? ¿Por qué no podía? ¿Por qué no era como las otras mujeres? Incapaz, inútil, mutilada, herida. Antes de darme el alta organizaron una charla con otras recién paridas. Nos enseñaron a preparar biberones. De mi pecho se rebeló una gota de leche que cayó sobre mi pierna. La mujer salvaje seguía allí. Busqué durante semanas sin saber qué. Topé con este libro. Bofetada de realidad. Con datos científicos Henci Goer evidencia el peligro que suponen prácticas de la rutina hospitalaria. No era yo, no. Fue la patologización de la fisiología. Fue la monitorización continua e interna. Fue la oxitocina intravenosa. Fue la litotomía. La falta de información. El miedo. La anestesia. La episiotomía. La violación de mi autonomía de usuaria no paciente. Sus prácticas obsoletas carentes de evidencia científica provocaron intervenciones que pusieron en riesgo mi salud y la de mi hijo. El imprescindible libro de Henci Goer confirma lo que me gritaba esa gota de leche rebelde
Lectura imperdible
Saín do meu primeiro parto convencida de que algo estaba mal co meu corpo. Fallara. Non podía parir. Matrona e xine tiveron que axudarme. Menos mal. Que me pasara? Por que non podía? Por que non era como as outras mulleres? Incapaz, inútil, mutilada, ferida. Antes de darme a alta organizaron unha charla con outras recén paridas. Ensináronos a preparar biberóns. Do meu peito rebelouse unha pinga de leite que caeu sobre a miña perna. A muller salvaxe seguía alí. Busquei durante semanas sen saber que. Topei con este libro. Labazada de realidade. Con datos científicos Henci Goer evidencia o perigo que supoñen prácticas da rutina hospitalaria. Non era eu, non. Foi a patoloxización da fisioloxía. Foi a monitorización continua e interna. Foi a oxitocina intravenosa. Foi a litotomía. A falta de información. O medo. A anestesia. A episiotomía. A violación da miña autonomía de usuaria non paciente. As súas prácticas obsoletas carentes de evidencia científica provocaron intervencións que puxeron en risco a miña saúde e a do meu fillo. O imprescindible libro de Henci Goer confirma o que me gritaba esa pinga de leite rebelde

Ningún comentario:

Publicar un comentario